Nasza oferta
Zakres świadczonych usług:
- pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej;
- prowadzenie ksiąg rachunkowych;
- prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów;
- prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku;
- prowadzenie ewidencji dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług;
- ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- sporządzanie list płac oraz kartotek wynagrodzeń;
- rozliczanie podatku dochodowego pracowników i zleceniobiorców;
- kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
- kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym również elektroniczna wysyłka dokumentów;
- sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności, w tym bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych deklaracji;
- możliwy odbiór dokumentów w siedzibie klienta, bądź ich wysyłka w formie elektronicznej (email) i papierowej (poczta, kurier);
- reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
- bieżące raportowanie osobom upoważnionym drogą elektroniczną efektów z poczynionych prac;
- wyprowadzanie zaległości w księgowaniu.
Dokładny zakres świadczonych usług ustalony zostaje wspólnie z przedsiębiorcą w zależności od istniejących potrzeb.
Jeżeli są Państwo zainteresowani naszą ofertą zapraszamy do wypełnienia Formularza zapytania, który ułatwi nam m.in. początkową wycenę usług. Mogą również Państwo w każdej chwili skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailem.